fredag 5 februari 2010

Nytt, romantiskt!!!












Igår fick jag hem dessa
2st champagneglas- super läckra
bröllopsparet- var ett par dagar sen...
3 st små läckra snäckor- hur fina och söta som helst.

Snacka om romantik----- snart alla hjärtan dag. Bjud din kära på en underbar middag med lite tända ljus och mys.

Igår var det full speed hela dagen, först kom svea med mina heminredningsprodukter, åkte med henne på stan för att inhandla papperstråd till min lampa, köpte även lite färska blommor som jag skulle ha i min ljushållare- se nästa inlägg.
Efter det var det att köra barnen till sin pappa, lämna bilen på lagning med sambon.
I väntan på brorsan som skulle hjälpa oss köra hem en tvättmaskin tog vi en fika.
Åkte hämta tvättmaskinen, hämta bilen på lagning, käka pizza sen hem puh
tur att det inte finns mer än 24 h på dygnet- jag var helt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar