tisdag 7 juni 2011

Rubrik....förvirrad :)

När vi kom hem senare på eftermiddan blev det att skruva bord :)
Lite besviken blev jag då metallen runt om bordet var sprucket....så tillbaka på lördagen för att byta.
Då vi sprang runt och kolla staket så hitta man massa fina trädgårds prylar
hitta staket, krukor, blommor, parasoll, partytält, pool mm mm
Jag hitta ett par super fina krukor på Blomsterlandet men till pris 249kr/st...ville så gärna ha dom när Tobias säger..du kan få dom i present :) Han är ju för rar
Men vi bestämde oss för att springa vidare in på fler affär för att se vad de hade.
Inne på ikea hitta jag dessa fina krukor

Dessa var gigantiska och härliga. Jaha vilken färg skulle man ta om man ville ha dom.
Tillslut sa Tobias att ta dom, jag betalar.
Stackaren han orka väl inte med mer velande hehe
så dessa svarta krukor blev det. En stor och en mellan.
Jaha sa tobias...då ska du väl ha blommor också.............................o blomjord:)
Ja tack sa jag
Inne på Ikea blev de 2st svarta krukor, 2st murgröna i kruka samt
1st lavendelblomma.

Staket hitta vi också men på bauhaus
Har velat haft ett staket med liggande plankor....o vips så hitta man en färdig och klar.

Staketet ska då målas i vitt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar