onsdag 15 juni 2011

Köpa till mitt sovrum

Tror jag har nämnt tidigare att jag vill köpa en dubbel malmbyrå, en glasskiva till är ett måste :)
När jag var på Mio Möbler hitta jag en förtjusande tavla av en man och kvinna. Jag blev så kär i den tavlan. Problemet är att egentligen har jag ingen plats för den, och vart skulle jag ha den :)
Vill nästan ha den i sovrummet, så mina älskade hjärt tavlor måste tas ner.
Tror det blir snyggt med vit malmbyrå, glasskiva på, och den underbara tavlan över. Tycker själv att jag inte har det så mysigt i sovrummet. Nya gardiner igen måste inhandlas då jag klippte ner mina gamla persienner :)
Tror nästan jag vill ha lite svart,vit, beige i mitt sovrum. Kanske inslag av någon annan färg också- vi får se.
Dessa möbler, tavla vill jag hemskt gärna ha så hoppas det blir mitt snart nog :)
Lite bilder


Här ska malmbyrån stå, mina hjärt tavlor får finna en ny plats eller ny ägare:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar