torsdag 18 mars 2010

Hall makeover









Nu håller jag på för fullt och fixar hallen- allt tar sån tid.
Man letar och fixar och försöker få ihop vad man ska ha men det är inte lätt!





Nu har jag skoskåpen på plats- Saknas dock 1st. På skoskåpen ska jag ha svart hyllplan och kanske hela vägen runt...så det blir som en ram. Ovanför ska jag ha wallies, med motiv av byggnader (bild kommer)
På hyllan ska det så lite smått och gott.

Färgen är ändrad till turkos- tror jag. Hittar inte så mycket röda accenter men det går att byta färg sen...

Vidare ska jag ha en stor spegel i burspråket som jag kallar den, väggbokstäver HOME på lillväggen. En vit skinn pall, se bild dock svart men ska byta till en vit.
Sen tror jag att brevid där ska jag ha en stor lykta.
Matta ska jag väl försöka se om jag hittar någon snygg och cool.
Se bilder hur det ser ut nu, ej färdigt på långa vägar haha

Se bild där lyktan är, vilken effekt det blir med en spegel bakom- Tips!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar