måndag 24 januari 2011

Lampa jag hemskt gärna skulle vilja ha :)


Denna lampa skulle jag hemskt gärna vilja ha....vill ha vill ha
- Vart ska jag ha den,,,,,jo nu har jag vandrat runt här hemma helst skulle jag vilja ha den i min nya walk in closet men där blir den för stor. Meningen är ju inte att man ska slå huve i varje gång man går in där:)

Nu ska den nog få sin plats i nya vardagsrummet. I fredags fick jag hem min spis:) jihoo den har jag suktat efter i många år- bilder kommer. Har ju också skaffat en iphone 4- vilket betyder att bilderna blir prima kvalite:)
Men lampan var det ju....se bild. Finns på Ikea pris tror det va runt 699kr
finns inte att köpa här i örebro utan i stockholm bland annat...men det är ju prima för där är man titt som tätt. Bilder på nya vardagsrummet kommer- möblera om i helgen samt renovering av hallen- bilder kommer.
Puss o godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar