torsdag 17 februari 2011

Nya gardiner o växter








Har grejat i sonens rum i snart 3 dagar:) nu börjar det bli ordning.
Fösta dagen var att skruva säng, sälja ut hans gamla säng samt tvbänk på blocket.
Möblera om, rensa ut lite bland sakerna och ställa allt på sin plats
Dag 2:
Shopping på ikea samt rusta. Pusta fönster, plantera om växterna i vardagsrumet till hans rum.
Så fönster delen är allt klar:) Tyckte själv att det blev bra.

Gardinerna är inköpt på Ikea 79kr, svarta jätte fina luftiga gardiner. Trots att dom är svarta släpper de igenom ljuset. se bilder
Dag 3:
Lägga alla små prylar på sin plats, dammsuga, torka golvet, lägga på nya ryamattan.
Upp ska 2st lackhyllor....där ska det stå lite förvaringsboxar, 2 porslinsgubbar, bokstäverna COOL samt foto hade jag tänkt.
Tror jag kommer bli nöjd en gång för alla.

Det tråkiga när man tidigare har grejat här hemma så är det stora problemet att
1 man har för mycket prylar
2 man flyttar runt på allt som man inte vet vart det ska stå
3 så just därför är det bara att sälja sälja sälja!!!!!!!!!!!!!
Puh mycket fint har man men jag måste sluta flytta runt på allt- det passar inte längre *asg SÅ NU HAR JAG BESTÄMT MIG- NU SKA JAG BLI NÖJD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar