söndag 28 augusti 2011

Stolmen = Walk in closet

På blocket hitta jag stolmen hyllsystem och blev förälskad :)
Mitt walk in closet för ytterkläder är på G, hehe men kommer att ta tid. Rummet är inte så stort plus att det är väldigt smalt, och man vill ju ta vara på varje kvadrat.


Det som saknas på denna hylla är
Babellfat från koziol....vit eller limegrönt :) skulle vilja ha det stora men då finns den bara kvar i vitt....limegrönt finns bara i den lilla :(
På detta fat hade jag tänkt göra plats för alla solbrillor.


Ska köpa två stolpar till från blocket, problemet är att dom stolparna på Ikea är vita!!! Och den jag köpte från blocket är grå ( vilket smart skaft jag är....!!!!
Mmmm så går det när man inte ser klart, hade varit bättre att köpt nytt från Ikea.
Var på ikea idag och köpa till 1st klädstång samt en skohylla = ska ju bygga vidare med de två stolparna jag ska köpa. Denna sektion blir 110cm istället för det andra hyllan som bara är 50-55cm.
tror det blir bra till slut. Iallafall vad jag hoppas på

Så kommer det att ev bli :)

Just nu...

Ursäkta röran, bygger om :)




Fortsatt trevlig kväll till er alla




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar