söndag 2 oktober 2011

Lite nytt

Denna vecka har varit lite jobb och styla om här hemma.
Har målat, fixat och trixat :)
Försökt och tagit bort saker som jag tycker om MEN vill ersätta med något nytt. Beslut ångest över vad för nytt jag ska ha. Man ser så mycket snyggt så man blir helt tokig- vill ha allt. Men inredning handlar också om personlighet,,,,kom jag på nu hehe. Kändes som att allt man ser kanske inte passar hos mig men kanske hos dig.

Lite shopping har det blivit i förebyggande syfte...detta ska jag ha i köket samt matsalsdelen

Orkidee inköpt på House för kampanjpris 69kr
Servett ringar 6 pack 49,90kr
2st as coola disktrasor 29kr - för dyra att använda nejdå skämt osido ska bli nya tavlor :)


Nu ska jag upp och hämta mitt sideboard som är betalt och klart,,,otur att jag inte har bil :( men den som väntar på ngt gott, väntar alltid förlänge
Trevlig söndag till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar