onsdag 7 december 2011

Beställningen - blev inte som jag tänkt :(

Puh...inge roligt
Varför blir det inte som man tänkt sig :(

Pallen och kuddarna var tänkt till walk in closet, ville få lite mer stil därinne :)
När jag packat upp kartongerna, skruvat pallens alla 4x4 skruvar ( helt slut )sprang jag in och stallde pallen där den skulle stå. Mmmm står där en stund och funderar och det känns helt fel.
Hur gör jag nu????
Sittpallen tycker jag är stilren och jätte snygg, men passa inte helt in :(
Kuddarna som skulle matcha kändes lika stora som pallen :(
pallen är då mindre än vad jag trodde, till största delen på höjden.

Allt blev bara pannkaka, får se imorgon hur det blir.
Tog lite bilder så kan ni lämna en kommentar eller också inte
´Prova att ställa in den vita pallen, den är lika hög men mindre på länden. Konstig nog så känns den högre och mer rejäll ( konstigt )

Hade också tänkt ta bort stolmen sektionen där ni ser skor och jackor hänger på och ersätta med en tamburmajor...bara för att få lite mer stil. Hade också tänkt hängt upp VOUGE tavlor ovanför pallen
Fan, att den va sååååå liten!!!!
Se bilder och säg vad ni tycker blir bäst???

Sista bilden typ exempel om dottern skulle få ha den som sminkpall.
Hon ska ju få en spegel....
Hjälp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar