tisdag 17 januari 2012

I väntan på våren

Älskar att gå på vår lilla Ica butik, den är lagom stor men inredning och husgeråd är inte så stort som andra Ica butiker...ska nog ta ett snack men butiksägaren :)

Idag skulle jag bara handla nudlar och mjölk men i korgen slank det med både det ena och det andra * kul
Ville ha lite " i väntan på våren tema " på köksbordet när jag fick syn på pärl hyacint samt doftljus i härliga pastell färger. I år är det jätte mycket pastell färger som gäller både gult, grönt, rosa, blått och grönt :)
Skulle väl aldrig köpa gula jeans men gula härliga pelarljus i doft vanilj kan väl ingen säga nej tack till ( egentligen gillar jag inte gult men denna färg är ljus ljus gul så snygg )

I korgen föll det med
* Pärl hyacint
* 2st gula pastell ljus i doft vanilj
* En tidning

Nu vill jag ha vår.......
Nu vill jag att isen försvinner på gatorna och att solen ska skina genom fönstret på morgonen eller eftermiddan. Ta ut en stol på framsidan med en kaffe i handen och njuta fullt påklädd med lite kyla men att solen ska värma mina kinder :)
Jag längtar
Puss & godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar