söndag 1 april 2012

Lite nytt

Åkte till Stockholm i fredags till kärleken.
Hämta hem min säng, köpte ett rundt bord, samt äntligen fick jag min "kabelrulle :)
Ibland blir det inte riktigt som man har tänkt sig hehe
Sängen blev ganska stor, täcker ju nästan upp hela rummet. Jag o grabben har ju bytt rum. Nu ser man bara en stor säng. Dock så ska det målas om och tapetseras där inne.
Men såhär ser det ut nu

Kabelrullen blev också förstor, mmmhh måste fundera hur jag ska göra?
Ha den kvar? om ja så måste jag göra den mindre. Står nu i hallen som tanken va från början, men ser dock förstor ut. Skulle behöva göra den mindre i diametern - får se hur det går.

Och sist men inte minst soffbordet som ska målas vit eller också säljas igen.
Fundera fundera

Nu är det natti natt för min del
Fortsatt trevlig söndag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar