söndag 8 juli 2012

Min Nya Hall

Såhär har jag tänkt mig hallen :) I burspråket
Ska köpa gardinstång, om ifall man vill dölja så är det bara att dra för
Vidare sen kommer spegeln...där hade jag tänkt en sockerlåda på högkant eller ngt annat fint ex en trådhink :) Men tror jag har mer användning för en sockerlåda...
Sen ny dörrmatta
Sen kommer vi till elementet, där går det dock inte att göra så mycket men jag tänkte kanske man kunde köra magnetfärg,,,så det blir som en ram :)
Sen har jag sett en super snygg matta i Norge, men har dessvärre ingen bild på den. Men ser ungefär ut som denna :)
Skoskåpet får stå kvar tills sålänge :) Ska dock byta ut tavlan, och prylarna som står på. Lite sugen på dessa vaser från Mio hehe Skoskåpet
Nu till vasen
Men men det kanske inte passar alls Så svårt att se nu..... Så projekt hall, here we go!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar