måndag 3 september 2012

Livet går vidare

I onsdags blev man singel. Egentligen helt utan förvaring men man hade ändå känt i magen att något var på gång :( Konstigt att man kan känna från magen att något håller på att hända eller att något är fel, eller att något som är kommer att förändras. Jaja, tanken att vara själv skrämmer mig inte alls, men det som känns sorligt är att man minst någon man tycker om. Ensamheten är stor, men tiden får läka alla sår. Jag ser framemot vad som skall komma :) Tur att jag har alla mina vänner som finns där när man behöver dom som mest. Och mina barn som är helt underbara. Bara att blicka framåt, nya dagar nya möjligheter :)Och förhoppningsvis nya äventyr och roligheter. Nu är det dax att satsa på sig själv, börja träna, köpa snygga underkläder, styla om sig själv, ha kul, gå ut och träffa nya männsikor, festa, bio, fika jaaaaaaaaaaaa allt sånt man gör som singel. Är helt säker på att jag kommer att möta underbara och fina människor :) Några av mina gamla kill kompisar messar och hör av sig...konstigt att man tappar kontakten när man skaffar en pojkvän. I fredags börja jag känna mig hängig, och i helgen kom hela paketet. Feber, snorig, ont i hals och huvud. Att vara hemma och inte göra något är inge kul. Men men ta hand om sig själv måste jag lära mig att göra. Hoppas ni andra får en fin & trevlig dag. Trots det underbara vädret ute så ska jag lägga mig och kolla en nya serie....vad lite man orkar.
Lev livet, den går inte i repris

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar