onsdag 22 januari 2014

Tossar tossar tossar


ja som sagt, här håller jag på att flyttar runt på allt jag äger och har :) Tanken va att badrummet skulle bli lite mer trä, natur men insåg att det inte blev bra Hade flytta in träbänken dit, köpte en fin papperskorg i korg material och dessa tvål och lotion pump och tossar. Men insåg att detta blev inge bra. Så nu fick dessa flytta ut i köket....nya ska jag köpa till badrummet :) Badrummet får förbli blått, grått, vitt :) Bilder kommer då jag har flytta in steghyllan dit. Herregud vad ni ligger efter, hehe hinner inte ta kort förens jag ändrar igen. Skönt att jag bara är ledig denna vecka, för nu börjar de ta på krafterna att ändra om, inte bli nöjd....huvudet måste snart få vila :) Puss och god natt nu måste jag sova. Ny dag imorgon med nya tag. Ska ta bilder, föra över till datorn så ni får se alla bilder. Ska vara villig att erkänna att på fb uppdateras mkt, kopierar bilderna därifrån och klistrar in här ( fy på mig ) men så är det när man har hundra järn i elden ´hehe Nu mina tossar....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar