torsdag 14 juli 2011

Mina funderingar i badrummet :)

Egentligen behöver jag inte göra något i badrummet men har som sagt kommit på en ide :)
Skulle vilja köpa helst en vit bänk att ha i badrummet, med 2 hyllplan. På bänken skulle jag vilja ha en gummikorg med badhanddukar i. Köpa lite korgar att förvara hårfön, plattång mm
Har en hylla i ek nu men som sagt har ju tröttnat på den :) hehe

Första bilden: Skulle jag vilja måla vit isåfall. (Denna bänk är tillför badrum)
Andra bilden: Gillar jag mest men då saknas ju ett hyllplan.
Budget variant på gummikorgen :)

Ska se om jag hittar någon annan " bänk " som passar in i mitt badrum :)
Så ser hyllan ut idag!! Inte så snyggt.

( gammal bild iförsig men ni ser hur hyllan ser ut )

Vad tycker du? Har du några tips på en bra " bänk " så tips gärna mig, lämnar en kommentar vet jag. Bifoga gärna länk eller skriv vart jag kan hitta den.
Ha en bra dag alla, nu är det dax att fånga dagen och åka o arbeta snart:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar