måndag 4 juli 2011

Tävla om ett underbart pärlset från Miss Dee

Tävling! Tävling, tävling
Nyhet St Moritz pärlset från Miss Dee



I samarbete med smycka ditt hem



Tävlingsregler:
1. För en lott: Skriv en kommentar här på bloggen, Varför just du vill vinna detta underbara pärlset? och hur många lotter du vill ha :)
2. För två lotter: Gilla Miss Dee på Facebook.
3. För tredje lotten: Om du har en egen blogg kan du kopiera detta inlägg till din blogg och länka till mig.

Startar idag 4/7 2011. Tävlingen avslutas 9 juli klockan 23.59
Du har chans att bli ägare av detta underbara pärlset från Miss Dee.
I setet ingår som enligt bild 1st halsband, 1st armband och ett par örhängen.


Lycka till!

Om det blir problem maila mig på n_emi@live.se

8 kommentarer:

  1. Skulle vilja vinna så att jag kan göra min flickvän ännu vackrare:)

    SvaraRadera
  2. Jag vill gärna vara med & tävla med 1 lott:)Varför ska just jag vinna? Jo för att jag mest går klädd i svarta kläder & då skulle verkligen det hära underbara smyckessetet piffa upp det hela:)

    SvaraRadera
  3. Oj vad jag vill vinna! 3 lotter tack! Vill verkligen vinna det här superläckra setet för att jag ALDRIG tar mig tid att piffa mig själv & sen är det en underbar ursäkt att äntligen få träffa min goa gamla granne!!

    SvaraRadera
  4. Jeg burde vinne fordi jeg fortjener en gave på starten av sommerferien, etter et langt og tungt semester gjennom studiet! Ingenting er finere enn perler om sommeren!! 1 lott.

    SvaraRadera
  5. Jag älskar pärlor! Jag har nästan för jämnan vita pärlörhängen på mig =) man ser elegant ut fast man är "vardagsklädd" det piffar upp vilken outfit som helst! Detta kommer bli en present till mig själv för att jag klarade mig genom mina studier nu på universitet i 2 år och faktiskt tog examen! Allt går bara man vill fast man har två barn+ en sambo att ta hand om =) Sen kan jag ju faktiskt tala om att det är ju inte helt fel att "snygga" till sig för sin sambo ibland och dessa smycken skulle göra mig till en riktig pang-pingla! Jag vill satsa på 3 lotter men 2 går också bra!

    SvaraRadera
  6. 1.Jag är så gärnar med,tar 2 lotter.
    jag är Miss Dees smyckens galet fan,jag älskar mycket om deras smyckens stil,speciallt denna pälset!tycker dem är så fina!
    jag är utländsk,och bor på ett litet ort,tyvärr finns inte butiken här att köpa Miss Dees smycken,vill gärna ha något smycken från dem,och bär mig glad och blir finnaste!

    2.redan gillat Miss Dee på facebook med namn Lili Ying.
    håller alla tummarna!

    mail:he-jasmine@163.com

    SvaraRadera
  7. Jag vill också jättegärna vara med, 2 lotter vill jag ha, har redan varit in på FB och gillat Miss Dee. Jag skulle vilja vinna smyckesetet som en present till mig själv,har gått ner ca 20 kg på ca 8 månader och har dessutom slutat röka i samma veva! Det har absolut inte varit lätt, men jag har lyckats och nu vill jag vinna en present till mig själv som en belöning för mitt kämpande!

    SvaraRadera
  8. Jättesnygga!
    Vill gärna vinna för då skulle jag bli så fin :) 2 lotter tack.

    SvaraRadera