onsdag 28 september 2011

Måla om matsalsdelen...

Ett jobb kommer aldrig ensamt hehe
Köket fixat ( inte allt ) och nu till matsalsdelen som leder ut mot hallen.
Är så trött på ek så det målas nu hej vilt men vitfärg från golv till tak :)
Vitt vitt och återigen vitt. Kan man aldrig vara nöjd. Först vitt till ek till nu vitt igen :) Jaja mer jobb åt någon som inte gör något annat än grejar. Problemet är när man är hemma och ledig så kommer man på så mycke projekt att hjärnan inte hinner med o tänka.
Men nu till för och efter bilder
Matsalsdelen vidare till hallen, har målat golvlisterna. I och med detta så måste jag måla om X antal dörrpostar men men det är en annan dags leende

2 kommentarer:

  1. Hejsan,
    Det skulle vara väldigt roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot.
    Maila mig på vendela.byggla@gmail.com så berättar jag mer!
    /Vendela

    SvaraRadera
  2. Hej...oj så spännande :-) jag mailar dig mvh Nina

    SvaraRadera