tisdag 13 september 2011

Ny stylat badrum ( sthlm )

Nytt Nytt Nytt
Så skönt och så snyggt...har tyvärr inga förbilder, trodde jag hade men tyvärr så misstog jag mig.
Var inte riktigt meningen att vi skulle ta tag i det nu i helgen men så blev det.
Börja med vanlig veckostädning, städa sovrum, lilla toan ( innan det blev omstylat som på bilden ) Sen kom vi till stor toan då kärleken ville ta bort ett hel trasigt toaskåp. Jag sa då att det inte va någon ide, inge snyggt när man ser alla skruvhål :)
Utan att jag visste ordet, så börja han rensa ur skåpet skruva ner det och fortsatte ta bort kakeldekoren och fortsatte sen att montera ner allt i hela badrumet.
Så då var hela projektet igång :)
Super super kul, så spackla, måla och tre vänder till ikea blev det under helgen.....


Vi har gjort:
Spackla, måla om allt i vitt både tak och väggar.
köpte nytt duschdraperi, handdukar, badrumsmatta, toapappershållare,handdukskrokar, toaskåp, rullvagn, tvättkorg, 2st plastkorgar som sitter på duschväggen och två hyllor vid tvättmaskin och en handduks torkare :)

Från gamla badrumet slängde vi ett toaskåp, en vägghylla samt annat smått och gott. Det som vi spara och återanvänder är badrumsskåpet samt toahållaren som nu finns på lilltoan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar