torsdag 29 september 2011

Nytt i hallen...från Mio

Haha har varit på Mio Möbler ´varje dag denna vecka :)
Igår när jag var där och handla en stormlykta ( kommer bild senare) sa damen i kassan....du kan ju börja jobba här :)
Jaaaaaaaaaaaa vilken bra ide. Hon berätta att hon skulle på Mio mässa som idag och kolla in vår/sommar kollektionen- VILKEN DRÖM. Dessa designer och stylister är så otroligt duktiga. Jag bara ler.....vilken dröm- jag skulle verkligen vilja åka på såna mässor. Fatta vilka tips och ideer man får. Roligt men Farligt och Dyrt hehe.
Nog om det....inhandlat i tisdags en ny matta till hallen. Sen slank det med en knop till skåpet i hallen. Ovanför svarta spegeln i hallen har jag ett jätte fullt skåp som ska målas om, eftersom golvlisterna är mycket mycket vitare än resten. Och därför byter jag ut det fula trä handtaget till denna snygga knop :) Se bilden nedan...längre ner, Nya bilder av hallen

På bilden ser ni skåpet ovanför svarta spegeln....tror den svarta knopen kommer pryda sin plats :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar