onsdag 16 mars 2011

Blogg Tim Tiger- Vilken skapare

Gud vilket kvinna!!
Ni måste bara klicka in på hennes blogg. Hon är helt ooootrolig på att snickra och måla. Vilken talang, vilken konst.
Jag har nyss beställt en puzzeltavla med Modesty Blaise:) Den kommer bli super duber snygg i min nya hall.

Det roliga är att ingen annan har denna speciella tavla. Och den kommer verkligen att va ett blickfång:)mmm jag längtar redan, kan knappt vänta tills den hänger här på min vägg. Kommer bli så super snyggt.



BLOGG ADRESS http://www.timstiger.blogspot.com


Så vad väntar du på...kanske vill du unna dig något själv, någon fyller snart år, bröllop, dop.... you name it- alltid är det något.

Kattis som är denna underbara konstnären är en otrolig kvinna som jag inte känner men så go, mjuk, rolig, tillmötesgående person har jag aldrig träffat via mail.
Hon har verkligen gett mig ett leende på läpparna varje gång jag öppnat inkorgen:)=

Och jag vart bara förälskad i denna härliga puzzel tavla med hjärtan....LOVE IT

Vad vill du beställa...??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar