tisdag 8 mars 2011

Gamla brevpapper från 80talet














Lite kul är det när man rensar:)
Gamla minnen pluppar upp när man ser allt det fina man har sparat i en kartong sen 20-25 år tillbaka.
Jag var en riktigt samlare...har jag fått från farmor som va en riktig hamster:)

Nu när man håller på att rensa, sorterar o slänger så är min gyllene regel...har jag inte användt det på ett halvår så är det inge jag kommer att börja använda igen:)
Ibland har man faktiskt saknat vissa saker man sålt men men sånt är livet:)

Dessa underbara brevpapper kommer jag nog aldrig göra mig av mig..jag samla mest på bokmärken och fina brevpapper:)

Funderar på att köpa fina ramar- vem vet de kanske kan hängas någonstanns på väggen eller förbli ett minne i någon låda:)
Tycker dessa brevpapper är så fina o välbevarade- roligt minne o spara. Är väl trots allt mer än 20 år gamla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar