lördag 19 mars 2011

Smycka mig själv





Hehe bra rubrik:)
Ja, faktiskt. Jag är snart 34 år gammal, har aldrig varit smink, modeböna Whats so ever. Alla tjejer gillar smink, skor, väskor, parfymer, krämer nej- kan faktiskt inte säga att jag gör det hihi.
Det jag älskar och brinner för är inte mitt utseende- jag brinner och trivs som fisken i vattnet när jag får göra om här hemma.
Byter jag gardiner så är det alltid kul att köpa ny växter/blommor, köper jag en ny inredningspryl så kan jag städa hela rummet för att sen placera ut den där nya fina pryl jag köpt.




Jag inser ju att jag måste smycka mig själv ibland- jag är en riktig myspys brutta som gärna går i mysbyxor på stan:)

Men nu så mina vänner- ska jag göra ett försök att klä mig lite snyggare.

Var ju på Rut m.fl igår på vip kvällen. Blev faktiskt 3 myströjer dock finnare än de gamla trasor jag har hemma plus ett par streatch jeans.
De streatch jeansen kommer även in i svart och stentvättat- så ett par stentvättade blir det.
Kvällen va super mysig och jag kommer absolut bli en Rut m.fl kund:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar