onsdag 16 mars 2011

Mio handling idag

På förmiddan blev det en cykel tur på stan. Hitta en spegel på Entre för 998kr cirkus. Så den ska jag troligtvis hämta imorgon:)
PÅ vägen hem från stan åkte jag förbi Mio Möbler o tänkte slå till på dörrmattan jag hitta häromdagen och på mitt lilla hjorthuve.
Jag har tänkt så på dessa prylar så jag tänkte det va lika bra att slå till.
Jag hoppas att jag får iordning på hela hallen senast söndag...nu kliar det bra i fingrarna men jag ska hålla mig. Bara inhandla o sen städa och plocka fram allt nytt.
På söndag kommer min käre bror och ska hjälpa mig stänga för en bakdörr eller vad man ska kalla det. Har en grovingång som man inte har någon nytta av. Där ska det bli helvägg. Mycket bättre- nästa projekt är rummet brevid som ska göras till walk in closet jihoo

Trevlig kväll på er alla bloggläsare:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar