fredag 18 mars 2011

Spegel inköpt:)

Nu äntligen har jag hittat en spegel- en stor spegel med jätte fin ram.
Hämta spegeln idag med hjälp av min kära mamma som kom med bilen. Hade varit lite svårt att frakta den på cykel eller buss. Puh nu är det inte mycket kvar till hallen.
Spegel- klar
Dörrmatta- klar
Puzzel tavla -klar
Trofe (hjorthuve)- klar

Det som saknas (som jag vet hihi) är något vid dörren. Antigen så kör jag hjort huvet där eller också något klädhänge för gästerna. Få se vad jag ska hitta på. Hitta en super snygg klädhängare på mio men bara den kosta ju för sjutton 500kr...väldigt enkel men rejäll. Ska se om jag kan få till en bild:)
Sen hitta jag jätte fina ljusbehållare som är tänkta att stå vid spegeln men de kosta 600kr typ tillsammans. Kostar att göra om här hemma.
Ingen panik med ljushållarna...få se om jag väljer dom eller hittar något lite billigare:)
Sen höll jag på att glömma mattan. En snygg matta måste jag ju ha. Det kommer inte bli enkelt. Har leta massa och har inte hittat något men men det löser sig alltid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar