lördag 23 januari 2010

Fredag...










Igår på förmiddan var det städning och plockning som vanligt inför helgen.
Senare efter sambon kommit hem från jobbet åkte vi en sväng till arboga för att hälsa på bekanta som köpt hus. Åkte också förbi en helt underbar inredningsaffär som heter Lyktan. Där köpte jag bokstäver, VI och HON.
Resten av ord som jag ville ha var slut så det har jag beställt. Ville ha HAN, HOME, LYCKA, LOVE. Var nära på att köpa 3 helt underbara lyktor på fot. Har funderat och funderat och tror jag åker tillbaka för att köpa dom ockcå. Fanns i 2 olika storlekar. Så jag tar en av den större storleken och två i den mindre storleken. Foten var i genomskinligt glas, skålen eller koppen var i guld, silver och glas. Ja helt suveränt snyggt kan ej förklara. Men jag ska ringa och be dom lägga undan dom till mig. Visst de blir ca 450kr men det är det värt.


Sen bärde det av till svärföräldrarna, spela kort och bara slappa.
En helt lugn men ändå fartfylld fredag med massa kul...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar