onsdag 13 januari 2010

Ny städat badrum














Oj, det blev en hel del med bilder.....




I badrummet ska det göra om lite- inga större renoveringar.
Men torkskåpet ska ut då det är en dammsamlare- märkte jag idag
Ska in en bänk i samma serie som hyllan, så alla badhanddukar får plats där. Hyllan behövs till lite annat smått och gott.
Alla badrumsdetaljer, som tandborstkopparna, schampoo tvål hållarna,nätkorgen, plus hängarna är från Koziol. Inköptes när jag hade mitt företag Bubbeldesign.
Lite extra i badrummet som jag tycker piffar till det lite extra är mina spa lampor som hänger ovanför barkaret. De kan sättas på väggen eller i badkaret eller bara flyta runt- super läckert...
Den andra saken som ni inte ser är att jag har en led dusch- vilket betyder att så fort vi sätter på duschen blir det disco. Jo det är sant. Det blir olika färger beroende på vad vattnet har för temperatur
kallt=blått ljummet=grönt Varmt=rött inköpt på tradera.

Lite annat som ska bytas är badrumsmattan som nu är rasta matta i turkos. Ett nytt duschdraperi ska också tillkomma nytt. Lite nya handdukar.

Eftersom jag verkligen skrubba hela badrummet fick jag passa på att rensa, så det var en hel del som åkte. Gamla parfymer som jag inte användt på ett år eller mer,lotion, smink, solkrämer, dagkrämer, lotion, smycken och annat rassel.
Ibland är det skönt att rensa när man inser vad skiten tar plats!!!
Använder bara numera mary kay´s hudvårds serie. Så det var skönt att slänga bort alla krämer av olika fabrikörer..

Mary kay; har du aldrig prövat så har du missat något. Nu i februari ska jag ha en visning- ska bli riktigt trevlig med tjejkompisar, go mat och lite vin.

Så det du inte har använt på ett år- släng, ge bort, skänk bort, sälj!!! (för att göra plats till nytt *haha*)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar