tisdag 19 januari 2010

oj vad tiden går fort...



Puss dag idag!!! Häftig skylt.. Snart alla hjärtans dag!




Hej alla kära blogg läsare.
Tiden går sååå fort, japp japp
I söndags må ni tro att jag och sambon var på SALSA kurs för första gången haha
Det gick bra, var skit kul ( ursäkta språket) så vi kommer att fortsätta dansa varje söndag kl 20,00. Ida min dotter dansar RAGGA ungefär samma tid. Ragga är en häftig dans- mmmhh mycke skaka rumpa och bröst....jaja vad ska man säga!

Igår och idag har och ska jag jobba. Tiden har bara susat förbi så några kort och ny kläckta ideér har jag inte hunnit med- men lugn lugn det kommer...

Nu ska jag ta hand om mig själv lite, hemmet får vänta ett par dagar.
Jag ska färga håret imorgon, klippa mig på torsdag, kanske köpa lite nytt. Skulle helt ärligt behöva en HEL ny garderob- hehe bäst att jobba så kulorna ramlar in.
Usch, det är mycket man skulle vilja göra och köpa, aldrig blir man nöjd. Mycket vill ha mer haha

Nej, nu är det dax att hoppa in, ja hoppa in i duschen. Göra mig fin fin för att sen åka och jobba. Ska faktiskt bli riktigt kul. Till storstaden sköllersta ska jag idag.


Vi ses snart med nya inlägg....ska kanske ta lite kort ikväll- ja vilken bra ide

kram på er och ha en fortsatt trevlig dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar