onsdag 13 januari 2010

Nytt i vardagsrummet






Japp, en ny dag....herregud idag har jag hunnit med en del...så inläggen fortsätter
kommer upp en del inlägg idag...ska man dokumentera allt man gör om dagen skulle jag inte få göra något annat än fota och sitta vid datorn- hihi man är väl effektiv. Nog om egna komplimanger och beröm haha



Vardagsrummet har fått lite nytt
Mina fåglar som skulle få bo i fågelburen (se tidigare inlägg) passa inge bra. Så det fick faktiskt flyga till min kvist som hänger i taket i trappen....så länge tills de flyttar in i en annan super läcker, snygg shabby chic fågelbur...

Min dekoration som jag gjorde igår står på vardagsrumsbordet...tycker jag själv är fin. Inge svårt...ta en liten glas skål, fyll halva med vatten. Köp en ros, ett litet smalt blad och plast pärlor och vips. Inge dyrt, jag betala 45kr. En liten annorlunda piff i hemmet!!

När jag rensa ut och städa under förrådet i trappen så hitta jag min nalle med ram som inhandlas för flera år sedan. Så den fick platsen nu i vardagsrummet högst upp på hyllan med mina droftstrån..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar