fredag 15 januari 2010

Mina ny inköpta muggar.....









Dessa vanliga muggar bara fastna jag för....de fanns i många färger så jag hade lite beslut ångest när jag stod i affären. Först tänkte jag köpa 2 rosa att ha på tavellisten ovanför köksbordet, men sen tänkte jag....vart ska de då få plats eftersom jag hade köpt nya cupcake..
Färger som fanns var rosa, ljusgrön, lila,blå och gul.
Så i sista sekund tog jag de gula, eftersom gult ger dig energi och gör dig glad.
De står nu på tavellisten i trappen som en liten färg klick.
Jag har det mesta i svart och vitt, och är så trött på att hela tiden köpa inrednings prylar i mörka färger- nej nu vill jag ha lite färg glatt
så igår blev det allt annat i härliga läckra färger- alltid en början!

Muggarna hade jag tänkte ställa ner någon blomma/växt som tex mini rosor eller hjärtan på tråd- får se vad som blir bäst...

Slutet på gårdagen var ett bio besök på 2 timmar och 40 minuter- Avatar. En helt otrolig film som var en blandning av gott och blandat. Både humor, action, thriller, drama ect.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar