fredag 29 januari 2010

Fullt ös, medvetslös...

minimal Ikea shopping

Ojoj denna dag vill jag inte uppleva igen hihi'
snacka om att man har haft häcken full,.....ursäkt mitt språk.
Imorse börja det vid datorn, la in alla beställningar, ringde och bråka med telia som jag blir gråhårig på- aldrig mer TELIA!!!! Betalt räkningar- inge kul men måste göras.
I mitten av allt detta, inte klar med dagens sysslor för 5 öre, for jag och en vännina ut till ikea för att handla lite till mötet på söndag.
Vi kommer att bjuda på spa, så alla som kommer får tofflor, en liten handduk och en gerbera plus en spa cd skiva.
Jag shoppa bara 10 små gerbera 2kuddar 2 kuddfodral.
Jag har lite ont i magen för denna dag, nu måste jag stressa vidare med att lägga in beställningar och umgås med familjen är trors allt fredag
kram, ha en fortsatt trevlig kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar