tisdag 12 januari 2010

Sysslor fortsätter























Inte är jag färdig än, imorgon ska ska jag greja klart det sista i huset- städa badrum, kontoret och försöka få iordning på hallen. Rensa, plocka, sortera!!!

Efter jag lagt inlägg fixa jag iordning sonens rum, fortsatte ut i köket och tog matdelen. Jag säger som alltid- man blir aldrig färdig.

Köket fick lite förändring, jag stallde glassarna på ett fat på bänken vid spisen.
På fläkten gjorde jag 2 hållare för te ljus- tog 2 små glas skålar, hällde i kaffebönor, och la 2 te ljus.
Matsalsbordet fick lite nya färger- beige duk, ny köpta tulpaner och lila underlägg.
Lite godisbak blev det.....kola recept och fler bilder kommer och recept för er som vill baka.

Ny inhandlat blev KAFFE Nymalet irish creame och en ros som blev en liten dekoration..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar