måndag 11 januari 2010

julröj....

















Usch vad kallt och kalt det blir nu när man tar bort alla färg glada julprylar.
Igår var det stor rensning igen. Börja i söndags med att möblera om i dotterna rum, rensa och sortera. Fortsatte ut i vardagsrummet. Igår var det bara att sätta fart igen, damma och rensa i sovrummet, skrubben under trappen. Herregud vad mycket skit man har.
Jag resonerara som så, Har jag inte använt det på ett halvår så kommer jag aldrig använda det- kan va kläder, prynadsaker ect
Känns som att jag inte gör något annat än rensar. Man rensar men ändå är det massa skit kvar, hihi. Blir inte klok på detta!

Köket fick nya gardiner igår, mmmmm blev inte riktigt som jag tänkt mig. Tyckte egentligen att gardinen försvann in i väggen. Hade liknade julgardiner "finns i tidigare inlägg" dom passa bättre.
Vad tycker du? Passa gardinerna in, eller tycker du att jag behöver gardiner med mer färg...?

Lite roligt, allt går i svart och vitt. Jag vill ha in mer färger i hemmet.
Man kan ju ha mycket svart och vit i möbler, gardiner ect men går ju bra att bryta med färgade inredningsdetaljer.............men allt jag köper är svart och vit. Haha förstår inte hur jag lyckas varje gång!!!!
Nu lite bilder; kolla in sista bilden Svart/vit knäckebröds fat- till och med där har jag lyckats hihi
super fint, snyggt, praktiskt brödfat- det gillar jag. Inköpt på tradera hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar