måndag 14 december 2009

fortsättning följer- vardagsrum
















Mitt vardagsrum som jag bara älskar....slappa ta det lugnt, titta på tv och tända massa ljus.
Detta rum blev målat och tapetserat i februari.
Det jag nu önskar mig är ett annat bord, kanske en ny matta.
Nya inredningsdetaljer kommer nytt efter att jag har städat bort julen.
Nya gardiner så klart, göra mitt nya bord, köpa ny mysig matta.
Inredningsfärgen vet jag inte. Är ju lite beige och silver, betong nu så jag får se om jag hittar på en ny klichig färg.
Vad tycker du????
Ge mig gärna förslag...tack.
Mina zinkhus kommer nog att hamna på tradera, jag älskar dom men har börjat tröttnat- vilket är ett valigt fenomen, när det gäller mig.
Nu är klockan kommen till matlagning- men vi hörs
hej på ré

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar