onsdag 23 december 2009

Utanför min gata....





UTANFÖR MIN GATA, DÄR JAG BOR - citat lotta på bråkmakargatan.

Kolla vad fint- hade varit mer rättvist men en bättre kamra.
Wow vad det har snöat inatt, fy katten.
Kul kul nu är det 1 dag kvar till julafton som jag liksom min familj har längtat efter.
Julklapparna ligger under granen, det kliar i fingrarna för att man är såååå nyfiken på vad som ligger insvept i de fina julpappret.
Imorgon är det upp och käka julfrukost, sen ska vi i familjen ha en liten minijulafton hemma,dela ut lite julklappar. Resten packar vi ner och tar med till min mamma.
Hos mamma äter vi, tittar på kalle anka så klart. Öppnar paket, äter julgröt med knäckebröd julskinka med starsenap mmmmmm
sen är det kväll, hem och titta på allt man fått- snacka om att julafton är en hel spännande dag- från morgon till kväll. Blir som barn på nytt.

Vill önska er alla en riktigt God Jul med massa mys.
Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar