lördag 19 december 2009

Matsalsdelen

väggdekor
Matsalsdelen. Till höger kommer köket, till vänster är sonens rum.



inredningdetaljer




Gordgubbar och glass, mm längtar redan till sommaren!!!

mina tradera vinster










Big bang!!!





En helt underbar stormlykta i guld. Pryder verkligen lite extra nu under jul. Detta skåp/skänk ska jag sälja, när jag har hittat något annat snyggt att ha där.
Brevid står min guld julstjärna, guldet ser ni dock inte- så bra kamra hade jag tydligen inte. Lite roligt, när jag skulle fota så hade jag en röd kruka, när jag sedan kollade på bilden så insåg jag att den inte platsa där. Tog då isället en annan vanlig kurka svepte om med lite blomsterpapper och snörde om med ett snöre.
Matsalsdelen gjorde vi iordning nu för knappt 2månader sen. Vi måla om, tapetsera fondvägg. La ekgolv. Köpte alla inredningsdetaljer nytt. Mycket av inreningen har jag fyndat på tradera.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar