torsdag 10 december 2009


Kom in eller stå kvar?
Mig kvittar det (citat pippi långstrump)
Här har vi nydligen gjort om. I vår lilla avlånga hall.
Har målat vita väggar, plus en svart ( har fått pippi på svart
tycker det är himla läckert. Vi har lagt klinkers vid dörren
och sen fortsatt med ek laminat. Eftersom vi är 4 i familjen
jag, min sambo, min dotter och son så blir det fort skor och
jackor i höga lass. Därför införskaffa jag skohylla samt
hatthylla på ikea (finns ej kvar ). Smala men rymmer en hel del.
Till vänster efter skohyllan har det varit förråd som är
omgjort till ett kontor ( får ni se en annan dag )
Vidare fram i burspråket har jag målat väggen svart. Måla om en byrå från ikea (rast 229kr ) , köpt nya handtag på nice- o vips kolla. Finns inlägg sen tidigare; omvandla tråkig byrå till något snyggt, med före och efterbild.
Väggen mittemot har jag gjort en canvas tavla av ett väggord. Finns inlägg om det också sen tidigare ( väggord-mitt tips). Mattan är köpt på indiska och ska väl ersättas av någon ny, kanske pappelina matta.
har inte sambons samtycke där.....har ni förslag så skriv gärna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar