onsdag 9 december 2009

omvandla tråkig byrå till något snyggt




En tråkig byrå från ikea- ser inte mycket ut för världen --------Vips lite färg och nya handdtag
Fick plats i hallen. Ovanför byrån har jag gjort tavlor själv med hjärtan. tar foto imorgon och visar er. Snygga, billiga och lätta att göra.
En annan tavla jag har gjort som hänger i hallen är mitt väggord.
Istället för att sätta väggordet på tapeten o sen ångra sig- nej nej det är dumt. Istället sprang jag till panduro och köpte en canvas ram- vips ´va bra! Nu kan jag flytta runt den hur mycket jag vill. Man har väl ångrat sig och flytta runt grejer lite för mycket i sina dagar.
har vi tjejer något fel- eller är det bara jag!? Jag grejar o donar hela dagen- min sambo frågar mig...
- är du aldrig nöjd
- jaha vad är nästa projekt
känner ni igen er?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar