onsdag 9 december 2009

ojdå jag försvann

Hej alla glada igen!
Här går tiden så fort att man inte hinner med sin egen blogg, typ 10 månader har bara sussa förbi.
Vad har jag gjort...mmhh gjort om hela huset, måla om alla väggar - tapetsera en del av väggarna, lagt golv, satt upp lite nytt på väggarna, Nja fått hel makeover! Ska ta lite kort på lite smått och gott. Problemet är att min kamra är inte den bästa så ha överseende med att bilderna är lite suddiga o så.
MMMM måste bättre mig riktigt mycket, ska försöka uppdatera bloggen varje dag.

Något kul som har fördrivit tiden är mitt jobb, mina, barn, min förlovade.
Har suttit en hel del på tradera, herregud vad mycket tips och ideér man får.
Ska fota lite imorgon och lägga in. har nog inte så många före och efter bilder.
Nu ska jag visa en riktigt fin grej jag har gjort- egna kuddar. Perfekt julklapp!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar