onsdag 16 december 2009

Här var det Buuurrrrr







Herregud vad snö det har kommit- kul men kallt!



Idag har jag suttit vid datorn sedan sambon gick till jobbet och barnen till skolan.



Vad tar tiden vägen? Har suttit vid tradera och skickat ut vinnarmail, har sålt massor. Och det är ju kul. Vad har man gjort mer- jo varit ute och fota framsidan, så nu ska ni allt få se hur mycket snö som kommit. Säker en 30cm iallafall.



Idag ska jag hämta massa paket, min shabby chic hylla, och massa go ljus och heminredningsprodukter. En annan har ju julafton minst 1 gång i veckan.



Så vill ni sälja mys till era vänner och bekanta så skicka väg ett mail. Jätte fina heminredningsprodukter, spa, och doftande ljus i alla färger, former och dofter. Kul jobb måste jag säga.






Nej nu har jag inte tid med er, inget illa men nu måste jag sätta fart- alla kommer hem om dryga 2 timmar så mycke ska fäjas och donas innan de kommer hem.






kram kram vi höres senare ikväll eller imorgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar