onsdag 9 december 2009

Snygga Designade tavlor, finns inte en lik


Super snygga tavlor som jag köpte på hem och villa mässan i göteborg för 3 år sedan. Herregud vad jag har flyttat runt på dessa. För fina för att inte hänga uppe eller vad tycks?
Dessa tavlor är gjorda av två systrar- de tillverkar och göra sina personliga mästervärk helt på fri hand. Finns massa snyggt.
Önskar jag kunde göra dessa tavlor!!!!!!!!!!!!!!
Du kan beställa din egen personliga tavla till bröllop, dop eller vad du nu önskar.
Oj, vilken tapet- den finns inte kvar!!! dax att sussa natti natt nu!
Klockan tickar på, 23;12 vart tog klockan vägen.
ojoj det här var kul. skulle kunna sitta en stund till men nej nu är det skav sår i rumpan.
Godnatt alla go glada.
Ses imorgon då jag ska lära mig mer om min blogg och ta lite foto o så.
Blev lite mycket inlägg idag men jag har ju att ta igen.
Se så natti natt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar