torsdag 10 december 2009

Mina nya fynd på tradera







Ojoj vad jag har fyndat. coolt!
Ja, köket är ju öppet 24 tim om dagen.
Shabby chic hyllan, tyckte jag var så gullig, vet ej vart jag ska placera denna.
Buren med Pinocchio, nja har lite planer. Ta bort pinnocchio, kanske spray måla den vit (får se) sen tänkte jag sätta en fin kruka med murgröna eller hjärta på tråd och sist men inte minst- sätta tyg fåglar som dekoration.
Sen glas skålen, ska jag ha på min nya tavellist i köket- och i den ska jag ha tilda jordgubbar ( som jag har beställt). Mer på den hyllan kommer det stå kakböcker och en tilda som jag har beställt.
Jag klipper in bilderna nu, så kommer resultatet senare i veckan.
Oj vad jag tycker det här är kul.
Skriv gärna inlägg så jag vet om ni håller med mig eller tycker annat.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar